Nissan Titan Forum banner

1 - 20 of 40 Posts

·
Registered
Joined
·
2,715 Posts
Discussion Starter #1

·
Registered
Joined
·
2,952 Posts
We are the smartest gender!

/me ducks the rocks being thrown by any female members....
 

·
Registered
Joined
·
2,952 Posts
I'll second that!
 

·
Registered
Joined
·
145 Posts
^^^^^same^^^^^
 

·
Registered
Joined
·
83 Posts
That's interesting, especially considering the Titan's looks were designed by a woman.

But my real question is: Who the heck are these "men" making up the other 35% of VW Beetle owners!?! It comes with a flower vase for crying out loud!
 

·
Registered
Joined
·
3,655 Posts
kc^2 said:
That's interesting, especially considering the Titan's looks were designed by a woman.

But my real question is: Who the heck are these "men" making up the other 35% of VW Beetle owners!?! It comes with a flower vase for crying out loud!
well whoever designed it must have been really HOT!:cheers:
but we all know womens' brains are too small (scientific fact) to engineer such an incredible engine...jk jk jk :upsidedow we're all friends here at TT
 

·
Registered
Joined
·
2,311 Posts
kc^2 said:
That's interesting, especially considering the Titan's looks were designed by a woman.

But my real question is: Who the heck are these "men" making up the other 35% of VW Beetle owners!?! It comes with a flower vase for crying out loud!
Let's just hope it was the Beetle turbo...:D
 

·
Registered
Joined
·
9,557 Posts
kc^2 said:
That's interesting, especially considering the Titan's looks were designed by a woman.

But my real question is: Who the heck are these "men" making up the other 35% of VW Beetle owners!?! It comes with a flower vase for crying out loud!
I own a 2001 New Beetle also! And it's a PEN HOLDER for cryin' out loud! 34 MPG vs 13 MPG. You do the math. :teethmast
 

·
Registered
Joined
·
2,311 Posts
HudsonValleyTitan said:
I also own a 2001 New Beetle also! And it's a PEN HOLDER for cryin' out loud! 34 MPG vs 13 MPG. You do the math. :teethmast
Titan = AWESOME
Beetle = Gay

Therfore, Titan > Beetle

Good enough math?

haha jk, just bustin your balls man lol
 

·
Registered
Joined
·
1,586 Posts
etalian2005 said:
Titan = AWESOME
Beetle = Gay

Therfore, Titan > Beetle

Good enough math?

haha jk, just bustin your balls man lol
haha thats funny because i know a girl from scool thats dad is now gay and owns a convertable beetle lol!!!!!!!! seriously, the liscense plate says "pair of queens" in some 7 letter abrieviation lol
 

·
Registered
Joined
·
257 Posts
i have seen a lot of women driving armadas and qx56's in my area compared to men though. there was a lady that came in to my chevy/hyundai store comparing titans and silverados, i was so temped to say get a titan but i didnt the sales guy didnt even make one sale yet, but i did see her test driving a titan again a few days later so i think she made the right choice.
 

·
Registered
Joined
·
9,557 Posts
etalian2005 said:
Titan = AWESOME
Beetle = Gay

Therfore, Titan > Beetle

Good enough math?

haha jk, just bustin your balls man lol

LOL...nah, at 44, I have no desire to switch teams now! I grew up liking the original bug but I wanted heat and air conditioning too! Now a convertible bug.....that's a bit faggy IMO...lol. The only people you see driving those are women or old queens with hair pieces flappin' in the wind.
 

·
Registered
Joined
·
2,635 Posts
It seems like every other Titan down here I see has a women behind the wheel.. some look real good but I doubt they are on the forums ! Its sad though, I live about 4 miles from the city dump and I see soo many beat up titans go in and out daily.. but they still look better then all those nasty "big3"s
 

·
Registered
Joined
·
2,146 Posts
One of my teachers bought her Titan after driving mine durring clinicals when I was in nursing school - and she is HOT - she looks great in her Silver Titan. My wife loves to borrow my Black 05 CC when she takes my little girls bulldog around - but I think it is because she does not like him shedding in her Toyota Landcruiser and getting nose prints on the walnut dash. The plastic dash cleans up alot easier in my Titan. LOL!
 

·
Registered
Joined
·
1,224 Posts
C4RACER said:
hmm - interesting. My wife hates my Titan....
Not here. My wife loves driving it or riding in it.
 

·
Registered
Joined
·
1,586 Posts
I actually see a lot of mexican ladies driving XE titans around here. Maby the family truck? Probably cause they have power and you can get the big motor in a very affordable price. Also the mexican guys at my work love the nissansd and toyotas for thier quality. Its funny that these ladies are driving a truck that would smoke 90% of the other yahoos driving their f150's and stuff with their crooked hats lol
 
1 - 20 of 40 Posts
Top