Nissan Titan Forum banner

1 - 20 of 34 Posts

·
Registered
Joined
·
5 Posts
Discussion Starter #1 (Edited)
Check this out...I bot a NEW '07 XE with the preferred package sticker 25,365 for $15,365!!!

This is the BEST deal on Titans you'll ever get...

they're coming off $10000 on any '07 Titan in stock....what he said was they're trying to sell as many as possible by close of business tonight and nissan rewards them...

THIS IS BELOW DEALER COST!!!...INSANE!!!

I guess it really does pay sometimes to wait...I knew I wanted a Titan first time i drove one...the chevy guys look at you with envy (tho they'll never admit it) It's a great truck!

..if you EVER wanted a new one now's the time, and the deal is legit...they had a CC LE a KC LE couple crew SEs left...(I got the last XE the other sold by phone while I was there...you got till 6 tonight, guys...(they'll prolly hold it by phone with a CC# like the other guy did.) if you do call ask for Nathan tell him Tom sent you...

Here's the #:

1-800-new-nissan

Go for it! I did, and will forever be the BEST truck deal I'll EVER make...Good Luck!
 

·
Registered
Joined
·
2,635 Posts
hmm id go buy one but i dont think ill make it there by 6... maybe 6 tomorow lmao... good deal man ! I paid sticker for mine minus the 2500 rebate in march.. i didnt really care how much it cost as long as i could afford the monthly it was worth it...
 

·
Registered
Joined
·
9,528 Posts
Yeah...end of month is best time to deal...especially with the 08 on the way they gotta blow out the 07s...i doubt they'll move many otherwise.
 

·
Registered
Joined
·
5 Posts
Discussion Starter #5
killcatzforfun said:
hmm id go buy one but i dont think ill make it there by 6... maybe 6 tomorow lmao... good deal man ! I paid sticker for mine minus the 2500 rebate in march.. i didnt really care how much it cost as long as i could afford the monthly it was worth it...
Nice SE Dude...you don't need a new one...LOL...Good to be here!! Thanks, Guys!!
 

·
Registered
Joined
·
5 Posts
Discussion Starter #8
25K is about avg sticker for an XE (23,700+ship+mats+splashguards) Mine has the preferred pkg that stickers for 730 which I didnt want, but at these prices who cares? BTW, is the 6 disc changer capable of receiving XM radio? It has a SAT button on it...what do I have to do to get XM in my baby? Any help appreciated...
 

·
Registered
Joined
·
2,635 Posts
tbird71 said:
Nice SE Dude...you don't need a new one...LOL...Good to be here!! Thanks, Guys!!
thanks, in december for my birthday i get a new car.. its only fair since my sister got one for her bday this year.. so when that rolls around im going to probly go with a used LE or a yamaha rhino if i can find a way to get it street legal...
 

·
Registered
Joined
·
9,528 Posts
killcatzforfun said:
thanks, in december for my birthday i get a new car.. its only fair since my sister got one for her bday this year.. so when that rolls around im going to probly go with a used LE or a yamaha rhino if i can find a way to get it street legal...

^^Your parents looking to adopt?

:boxing: for being spoiled....


<---jealous.


:smoke:
 

·
Registered
Joined
·
2,635 Posts
haha, funny you ask. my mom did adopt...my little brother was the after math of my dad and another women... for some odd reason we kept the kid, got rid of my dad and are friends with the mom... lol
 

·
Registered
Joined
·
27 Posts
Wow, $15k for a new Titan? That is unbelievable. Congrats, man.

I got $9k off for my '07 LE bought last week (it did have 300 miles on it, though...)

Some good deals to be had on the last '07s right now...
 

·
Registered
Joined
·
690 Posts
How come my XE was 34K sticker? Sounds like everyone keeps saying that the XE should be mid 20s. :huh:
 

·
Registered
Joined
·
969 Posts
Z-Hauler said:
How come my XE was 34K sticker? Sounds like everyone keeps saying that the XE should be mid 20s. :huh:

uhm i hope you misread that LE on the back for an XE.............
 

·
Registered
Joined
·
51 Posts
When I bought my 08 long bed 10 days ago 07's were 5k off, then 2 days later 7k. Now 10k.Wanted a long bed with more power, more brakes more room. Better tower. I'm glad I passed on the 07's.Congrats to all the rest.
 

·
Registered
Joined
·
5,338 Posts
10k off is a good deal...but I sure wouldn't call it the "deal of the century"..In September 2006, I bought my brand new truck, which stickered at $30,000 for $22,000..so I got $8000 off sticker almost a year ago. Back then, the rebate is only $2750, now they are $5000 off, so I would expect about $10k-$10.5k off sticker.

Good job though, nice truck!!
 

·
Registered
Joined
·
690 Posts
Like I said on another thread, the sticker was 34K, they offered 28K, I haggled down to 24K, 3K rollover and 3K taxes and fees came to 30K out the door.

2005 XE 4X4 Crew cab
Galaxy black
bed liner
350Watt RF 6CD changer
25% tint on rear windows
Sold in NC

No tow (or hitch. had to install myself)
Non off-road
no chrome
no fender compartments
no locker
No steps/rock slides
No other options
 
1 - 20 of 34 Posts
Top