Nissan Titan Forum banner

101 - 106 of 106 Posts

·
Registered
Joined
·
1,997 Posts
Discussion Starter #101
Who doesn't do install's? Come on Gary, as long as it's a 2wd, it's a breeze! I could use some more mod money, haha.
I had a feeling you were gonna say that! If you wanna do it we can, but it sounds like both of us are a lot busier now so scheduling may be an issue.

Just go easy on me.. Lol and of course ill supply the booze :)
Lol... No worries we're cool like that.
 

·
Registered
Joined
·
1,997 Posts
Discussion Starter #102

·
Registered
Joined
·
2,419 Posts
I had a feeling you were gonna say that! If you wanna do it we can, but it sounds like both of us are a lot busier now so scheduling may be an issue.



Lol... No worries we're cool like that.


Be another 9 sets out there somewhere, you guys could get busy LOL. Let me know what you guys think of these when you see them.
 
  • Like
Reactions: gary748

·
Registered
Joined
·
11,152 Posts
The DT's are a good design but I find it interesting they wanted to move the O2 sensor further down the primaries. Weird...

Were you on MT today in the shoutbox? I was talking to Dale and Randy and saw you post. Congrats on the set up and getting a tune from Jared will be killer right off the bat!
When I had DT long tube my AFRs delta between left and right banks were way off, around 2.0 differences. Uprev could not get them any closer. Besides the bubbling and heavy rust under a year, the stock manifolds went back on and AFRs are nearly equal between the two banks.
 

·
Registered
Joined
·
1,997 Posts
Discussion Starter #106
Hey, I wonder if @gary748 still has his truck and how well have these held up? Looking into Berks because they still have them for sale!
Nope but it still lives on in the hands of its new owner and it’s getting refreshed. Some of the OG Titan members may remember the new owner... PapaD. 🍻
 
101 - 106 of 106 Posts
Top